Veel gestelde vragen

1.1: Hoe retour ik een pakket (W)OneFashion?

Heb je jouw aankoop ontvangen, maar blijkt het de verkeerde maat te zijn? Geen probleem, wij betalen de nieuwe verzendkosten! Je kan jouw artikelen binnen 14 dagen ruilen. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Controleer eerst of jouw aankoop in aanmerking komt voor omruiling:

  • Het artikel moet ongedragen en onbeschadigd zijn;
  • Jouw retour moet binnen 14 dagen bij onze orderverwerking zijn;
  • Alle kaartjes dienen nog te zijn bevestigd aan de artikelen.

Voldoet jouw retourverzoek aan al deze eisen? Dan kan je verder met het retourneren van jouw aankoop. 

Neem contact op per e-mail. Je ontvangt van ons een retourformulier. Geef hierop aan welk item je wilt ruilen en de reden hiervan. Vergeet hier niet bij te vermelden welke maat je wilt ontvangen. Zodra jouw retour bij ons binnen is sturen wij gratis de juiste maat op indien deze op voorraad is. Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan bericht. Wij zullen in dat geval overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag.

1.2: Wat is het retouradres van (W)OneFashion?

(W)OneFashion

Maria van Bourgondiëstraat 25

4205 HN Gorinchem

1.3: Wat is de retourtermijn?

Bij (W)OneFashion heb je het recht om jouw aankoop binnen 14 dagen retour te sturen. Binnen de termijn van 14 dagen mag je jouw aankoop bekijken, passen en beoordelen m.u.v. sieraden, lingerie en badkleding. Deze artikelen kunnen om hygiënische reden niet gepast of geruild worden.

1.4: Retour voorwaarden?

Ben je toch niet tevreden over jouw bestelling? Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt retourneren:

Controleer eerst of jouw bestelling in aanmerking komt:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen
  • De artikelen dienen retour gestuurd te worden in originele, ongewassen en ongedragen staat
  • De garantie vervalt na het wassen van de artikelen
  • Kleding met make-up vlekken worden niet geaccepteerd.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een nette aankomst van de retour.
  • Sieraden, lingerie, badkleding en mondkapjes kunnen wij niet retourneren i.v.m. hygiëne.

Let op! Zodra je een retouraanvraag bij ons start ontvang je via de mail een retourformulier. Print deze uit, vul de reden van jouw retour hierop in en voeg dit formulier toe aan jouw retouropdracht. 

1.5: Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst van jouw retour zending ontvangt je binnen 5 werkdagen bericht en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Wanneer je de volledige bestelling retourneert ontvang je ook de eerst gemaakte verzendkosten terug op uw rekening. Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is vanuit ons.

2.1: Wat zijn de verzendkosten bij (W)OneFashion?

De verzendkosten bedragen Nederland: € 3,99

Bestellingen boven de € 100,- zijn altijd gratis.

2.2: Wanneer heb ik gratis verzending?

Bestellingen boven de € 100,- zijn altijd gratis.

2.3: Welke betaalmethodes heeft (W)OneFashion?

Je kunt bij (W)OneFashion veilig betalen via iDeal of Klarna.

3.1: Hoe kan ik (W)OneFashion het beste bereiken?

Heb je een vraag over een bestelling of product dan kun je ons bereiken via Instagram wonefashion, per e-mail info@wonefashion.nl of via Whatsapp (06- 81921161). Wij streven er naar om jouw bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden.